3 de juny 2013

Pastís de tonyina ( Lourdes)


.:Pastís de tonyina:.



La meva opinió:
El pastís de tonyina es pot menjar a qualsevol moment  de l’any, ja que es pot menjar fred o calent.
Em recorda quan encara era a Argentina, perquè el preparava la meva àvia. També es pot preparar  però amb espinacs. Penjaré pròximament la recepta ^_^. Normalment ho prepara la mare els divendres, ja que es prepara en poc temps i aquests dies no es vol agobiar molt amb res.A mi m'agrada molt perquè m'encanta la tonyina i com porta ceba, té un toc molt especial i caracteristic d'aquest plat.


Ingredients:
•2 cebes grans
•6 llaunes petites de tonyina  al natural
•4 fulls de pasta fullada

Preparació:
1)    Posa 2 fulles de pasta a una font de vidre, de forma que prenguin la  forma del recipient.   
2)    Talla les cebes en dauets.
3)    Salteja els dauets de cebes i barreja’ls amb la tonyina.
4)    Una vegada llesta la barreja, aboca-la a la font amb la pasta fullada.
5)    Cobre-ho amb les altres 2 fulles de pasta fullada.
6)    Posa la font 30 minuts al forn.
    
                        Listo para comer!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa' ns els teu comentari...